[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در محورهای کوهستانی در حال خدمات رسانی به مردم هستند، اظهار کرد: با اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف، نیروهای امدادی در تمامی محورهای کوهستانی و برف خیز گیلان حاضر بوده و در حال آمده و رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها در محورهای کوهستانی گیلان گفت: در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان گردنه لاریخانی، محور اسالم به خلخال و رودبار به منجیل تعداد زیادی از خودروها به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شدند که با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان عوامل امدادی جمعیت هلال احمر عازم مناطق مذکور شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به امدادرسانی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی به مسافرین و خودروهای گرفتار اقدامات لازم را انجام دادند.

غلامی با اشاره به عملیات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در روزهای برفی تصریح کرد: این عملیات در ظهر روز جاری آغاز و با فعالیت نجاتگران بیش از دو ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

وی با درخواست از مردم در خصوص عدم تردد در محورهای کوهستانی گیلان افزود: هموطنان جهت طی عبور از این مسیر حتما، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان