[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه دلنوشته "برایم از سردار بگو" توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار کرد: مسابقه دل نوشته «برایم از سردار بگو» ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ادبی برگزار شد که در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم و نقش رسانه ها در این راستا گفت: تبیین و انتقال مفاهیم ارزشمند مکتب شهید سلیمانی یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقه ادبی بود و به همین مناسبت، محور های اصلی این مسابقه شامل حیات، شهادت، اخلاق و رفتار و فعالیت های سردار حاج قاسم سلیمانی قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه استقبال خوبی از این مسابقه ادبی به عمل آمده است، افزود: ارسال آثار از استان های دیگر را از نکات برجسته این رویداد بوده و قریب به ۱۰۰ اثر به  مسابفه "برایم از سردار بگو" ارسال شد.

به گفته پارسا به جز گیلان از استان های کردستان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، ایلام، مرکزی، تهران، اردبیل، خوزستان، کرمان، سمنان، اصفهان، گلستان، کرمانشاه، مازندران و یزد در این مسابقه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مسابقه دلنوشته "برایم از سردار بگو" در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان ارزیابی شد، گفت: در بخش بزرگسالان مهدی نیکخواه بهرامی و معصومه پاداش ستوده از گیلان و علی کاظمی از ایلام نفرات برتر این مسابقه شدند.

بنابر اعلام رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان همچنین در بخش نوجوانان هستی دستجانی از استان مرکزی، فاطمه وکیلی از کرمان و هانیه رضاپور از تهران برگزیدگان این مسابقه شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان