[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو بازیکنان باشگاه داماش گیلان نماینده فوتبال گیلان در لیگ سه با حرکتی غیرحرفه ای اقدام به مخدوش کردن نام انزلی روی پیراهن شان نمودند که با موجی از انتقاد و ناراحتی از سوی مردم انزلی روبرو شد که در اقدامی شایسته توسط مدیران داماش با این بازیکنان برخورد شد. 

مهرگان گلبرگ و رضا امیدی دو بازیکن رشتی تیم داماش گیلان هستند که به وسیله چسب در دیدار اخیر اقدام به مخدوش کردن نام انزلی که قسمت از نام حامی مالی این تیم بوده، روی پیراهن تیم شان نمودند. 

باشگاه ملوان در بیانیه ای نوشت:

متاسفانه روز گذشته شاهد حرکتی نابخردانه و غیرمسؤولانه توسط دو تن از بازیکنان تیم فوتبال داماشیان بودیم که کام مردم گیلان بالاخص مردم انزلی را تلخ نمود. 

در شرایط حساس کنونی که همگان سعی در وفاق و همدلی بین همه اقوام دارند دامن زدن به اختلافات و ایجاد فاصله بین مردم کشور عزیزمان حرکت کاملا غیراخلاقی محسوب می شود. 

هر چند که این حرکت زشت و غیر حرفه ای به حساب مردم فهیم رشت و هواداران داماش نمی گذاریم. 
اما ضمن محکوم کردن این حرکت مذموم خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت خاطیان می باشیم و آرزو میکنم که شاهد بروز اینگونه رفتارها در استان سرسبزمان نباشیم. 

باشگاه داماش نیز در اقدامی فوری بیانیه در خصوص حواشی پیش آمده صادر کرد: 
در این بیانیه آمده است که، پس از اقدام اخیر دو بازیکن داماش جهت مخدوش کردن بخشی از اسپانسر روی پیراهن تیم، کادر مدیریتی و کمیته انضباطی باشگاه داماش در روز تعطیل یک جلسه فوق العاده در دفتر باشگاه با حضور دو بازیکن مدنظر برگزار کرد و تذکرات لازم داده شد. 

با وجود اینکه هیچ گونه توهینی به مردم انزلی و باشگاه ملوان نشده بود، اما این اقدام غیرحرفه ای به هیچ وجه مورد تایید باشگاه فرهنگی ورزشی داماش گیلان نبوده و مطالب منتشر شده در فضای مجازی با هدف شانتاژ رسانه ای بوده است که متاسفانه برخی از متولیان با موج سواری از این کُری های فوتبالی رشت و انزلی، دنبال کسب محبوبیت در کارزارهای سیاسی هستند که مقتضی است از بیان اینگونه اظهارات تفرقه افکنانه پرهیز نمایند. 

همچنین در این خصوص اسپانسر مالی باشگاه هیچ گونه نقشی در این اتفاقات نداشته است و هدفش حمایت از فوتبال استان گیلان بوده است. 

لازم به ویدئو است، حق طرح شکایت از توهین های مسبوق به سابقه گردانندگان برخی صفحات اینستاگرامی شهر همسایه برای باشگاه داماش و بازیکنان با شرافت این تیم محفوظ خواهد بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان