[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه دل نوشته «برایم از سردار بگو»، گفت: این مسابقه ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و ادبی است که در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه مسابقه دلنوشته «برایم از سردار بگو» با هدف بزرگداشت یاد و مکتب سردار شهید سلیمانی برگزار شد، افزود: محورهای اصلی این مسابقه شامل حیات، شهادت، اخلاق و رفتار و فعالیت های سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ اثر به مسابقه «برایم از سردار بگو» ارسال شده است، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این رویداد رسانه ای از گیلان و چند استان دیگر بودند.

پارسا بیان کرد: آثار ارسال شده به مسابقه «برایم از سردار بگو» از استان های کردستان، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، ایلام، مرکزی، تهران، اردبیل، خوزستان، کرمان، سمنان، اصفهان، گلستان، کرمانشاه، مازندران و یزد است.

وی با اشاره به برگزیدگان بخش بزرگسالان مسابقه «برایم از سردار بگو»، گفت: «مهدی نیکخواه بهرامی» و «معصومه پاداش ستوده» از گیلان و «علی کاظمی» از ایلام نفرات برتر این بخش از مسابقه شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان همچنین افزود: در بخش نوجوانان نیز «هستی دستجانی» از استان مرکزی، «فاطمه وکیلی» از کرمان و «هانیه رضاپور» از تهران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان