[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، علی آقازاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای شهرستان رشت با بیان اینکه توسعه کشاورزی در گیلان مستلزم وجود زیر ساخت ها، منابع و اقدامات لازم بوده که باید در طول سال های گذشته انجام می شد، گفت: کشاورزان بومی گیلان در شرایط سختی قرار گرفته اند.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس گفت: در تلاش هستیم بتوانیم مزایای اجرای طرح هادی در سطح روستاها برای بومیان روستایی و مناطق گردشگری کارگشاه باشد.

وی به مشکلات کشاورزان در بخش های مختلف استان گیلان اشاره کرد و افزود: برخی باند بازی ها در بخش های مدیریتی استان و تغییر کاربری های غیر موجه اعضای شوراهای اسلامی را بد نام کرده است.

آقازاده به بحران فاضلاب رشت و کمک سازمان های جهانی در این خصوص طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: ضعف سیستم مدیریتی و نظارتی در این بخش سبب شد حل مشکل فاضلاب در گیلان بلاتکلیف بماند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه وضعیت پسماند سراوان رشت بحرانی است، تصریح کرد: این وضعیت با وجود سو مدیریت ها شکل گرفته و انباشت مشکلات این بخش به نظر نمی رسد به زودی حل شود.

آقازاده به تعطیل کارخانجات گیلان طی ۲۰ سال گذشته اشاره و اظهار کرد: همه مسئولیم زیرا در این جنایت سکوت و همراهی کرده ایم. در تلاش هستیم کارخانه های پوشش، الکترونیک و ابریشم گیلان احیا شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان