[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی زمانی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مهرواره اوج، اظهار کرد: ارتقای کیفیت خدمات رسانی مردمی با محوریت مساجد و اطلاع رسانی اقدامات برای امیدآفرینی در جامعه هدف مهرواره اوج است.

وی با اشاره به اینکه مسجد محور عملیات در طرح مهرواره اوج است، گفت: امام جماعت به عنوان فرمانده عملیات تمام امکانات محله و حتی شهرستان و استان را برای حل مشکلات بسیج می کند.

مسئول راهیار استان گیلان با اشاره به اینکه در اجرای این طرح ابتدا باید به گفتمان واحد و ادبیات مشترک برسیم، افزود: شناسایی مسائل با تشکیل هیئت اندیشه ورز محلی و شناسایی مسائل اولویت دار، پیدا کردن ریشه مسائل، شناسایی ظرفیت های محلی و شناسایی بهترین و سریع ترین راه حل مراحلی بود که امامان محله در دستور کار قرار دادند و به دستاوردهای عملیاتی رسیدند.

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه ۱۴ مدیر به همراه هشت امام محله در شهرستان های مختلف برای ارتقای خدمات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی محل و توانمند سازی امامان اقدام می کنند، افزود: امام علاوه بر مسجد مدیریت محله را نیز بر عهده دارد و با ایجاد همدلی در محلات از تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات بهره می گیرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان