[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره تبلیغات شهرستان فومن پیش از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی مهرواره «اوج» نیز عمده وظایف سازمان تبلیغات را رسیدگی به مسائل اجتماعی و فرهنگی با محوریت مساجد دانست و گفت: یکی از مهمترین تکالیف ما مهندسی فرهنگ کشور است.

حجت الاسلام راثی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی و خانوادگی از مهمترین مسائل روز جامعه است، بیان کرد: ساختار شورای فرهنگی و اجتماعی در شهرستان فومن با محوریت امام جمعه تشکیل داده ایم.

وی افزود: برای هر کدام از اعضای شورا وظیفه ای تعیین شده تا با پیوند مسجد، منزل، مدرسه و محل مشکلات را حل کنیم.

رسیدگی به مسائل اجتماعی و فرهنگی با محوریت مساجد

تشکیل اتاق عملیات برای اجرای طرح مهرواره اوج

رئیس اداره تبلیغات شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه ۱۳ جلسه در شهرستان ها با حضور مسئولان سازمان تبلیغات برگزار و مشکلات مناطق مختلف بررسی شد، گفت: اتاق عملیات در شهرستان صومعه سرا برای حل مسائل تشکیل شد.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیم زاده افزود: سه نفر از کسانی که بیشترین فعالیت را در طرح مهرواره اوج داشتند انتخاب و به استان معرفی شدند.

رسیدگی به مسائل اجتماعی و فرهنگی با محوریت مساجد

ضرورت توانمندسازی ائمه جماعات

رئیس تبلیغات اسلامی بندرانزلی نیز با اشاره به معرفی چهار نفر از افراد این شهرستان به استان در زمینه فعالیت در مهرواره «اوج»، بیان کرد: برای توانمند سازی ائمه جماعات سوالاتی طراحی شد تا ائمه جماعات به خود امتیاز دهند.

حجت الاسلام عباس صباحی با بیان اینکه توانمند سازی ائمه جماعات و آموزش نیازهای روز به آنها از جمله موارد مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمن قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارد باید با فراگیری پاسخ های جامع و به روز توطئه ها را خنثی کرد.

بیکاری ناشی از عدم آموزش صحیح به جوانان است

حجت الاسلام صالحی امام روستای خارکیاسر نیز با بیان اینکه بیکاری و فقر اولویت این محله است، تصریح کرد: ریشه یابی نشان داد که بیکاری ناشی از عدم آموزش صحیح به جوانان است.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری کلاس های آموزشی و تشکیل شورای کارآفرینی، عنوان کرد: یکی از اقدامات ما برای رفع معضل بیکاری روستا، صرف آورده نهال کاری برای خیاطی بانوان روستا بود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان