[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی عصر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران صومعه سرا با اشاره به هشدار هواشناسی گیلان مبنی بر ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران، اظهار کرد: مرخصی تمام مدیران و معاونان عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و مقابله با بحران شهرستان تا پایان هفته لغو است.

وی به آماده باش همه دستگاه ها تا پایان هفته جاری اشاره و با بیان اینکه بخشداران، شهرداران و دهیاران با تمام امکانات محلی باید همراه ستاد بحران باشند، افزود: همه اعضای ستاد باید نسبت به همه محله ها و بخش ها احساس مسئولیت کنند.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه نانوایی ها باید آماده باش باشند، تصریح کرد: تا در صورت وقوع بحران نباید چالشی در این حوزه نداشته باشیم و چنانچه نانوایی در ارائه خدمت رسانی کوتاهی کند در تخصیص سهمیه بدون اغماض برخورد می شود.

سید محمدی با بیان اینکه در زمان بحران مردم باید مدیریت و حضور میدانی مدیران را شاهد باشند، اضافه کرد: در هنگام بارش برف سنگین، در بازگشایی محورها اولویت با محورهای اصلی، چهارراه ها و شریان های اصلی، محورهای ارتباطی روستایی به شهر و برعکس است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای مقابله با بحران لازم و ضروری است، گفت: از ظرفیت مهمانسراها و مساجد برای پذیرایی و استقرار مسافران استفاده می شود.

فرماندار صومعه سرا از راهداری، هلال احمر، بخشداران، شهرداران، دهیاری ها و جایگاه های عرضه سوخت خواست تا با تمام ظرفیت آماده خدمات رسانی به مردم باشند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان