[ad_1]

فریبرز مرادی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت راه های استان در پی بارش برف و باران اخیر اظهار کرد: هم اکنون در محورهای سیاهکل به دیلمان ۳۵ سانتی متر، اسالم به خلخال ۶۰ سانتی متر، پونل به خلخال ۴۰ سانتی متر، زیاز به شوک حدود ۴۰ سانتی متر و رودسر به لات محله ۶۰ سانتی متر رف باریده است.

وی با بیان اینکه راه های مواصلاتی پنج شهرستان استان نیز برفی هستند، افزود: شهرستان های لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، ماسال و رضوانشهر نیز سفیدپوش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در راه های مواصلاتی تعدادی از شهرستان های استان نیز شاهد بارش برف خفیف هستیم، گفت: هم اکنون در محورهای فومن به ماسوله، شوک به ملکوت، شفت به امامزاده ابراهیم، حشمت آباد به قوشه لانه، بهارستان به آق چای، اطاقور به خرما و لنگرود به بلوردکان شاهد بارش برف خفیف هستیم.

مرادی همچنین محورهای مواصلاتی در شهرستان های رست، رودبار، فومن، صومعه سرا، تالش، آستارا و شفت را هم برفی اعلام کرد.

وی با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان های همجوار نیز بیان کرد: گردنه الماس در محور اسالم به خلخال هم اکنون شاهد بارش برف است و تاکنون ۶۰ سانتی متر برف باریده و در گردنه حیران در محور آستارا به اردبیل نیز شاهد بارش برف ۲۰ تا ۲۵ سانتی متری هستیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان