[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا امام پناهی عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش رشت با اشاره به اینکه معلمان فرهیخته کشور نسلی نوگرا و عدالت خواه را تربیت کرده اند، افزود: زیربنای اصلی توسعه هر کشوری آموزش و پرورش است.

امام پناهی با تاکید بر اینکه برای بهره مندی از کشوری با توسعه متوازن و همه جانبه مهمترین وظیفه بر عهده آموزش و پرورش است، ادامه داد: هر سیستم آموزشی که دارای آموزش و پرورش پویا و قوی باشد، شهروندان و مدیرانی کارآفرین، تلاشگر، اخلاق مدار، پاک دست و اندیشمند تربیت خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: معلمان و اساتید دانشگاه ها با تربیت انسان هایی با شخصیت والا و متعهد نخستین معماران تحول مثبت در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور هستند.

وی در ادامه به اهتمام دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی فرهنگیان اشاره و اضافه کرد: در بیان هر نوع مطالبه ای باید مواظبت کرد تا مسیر به بیراهه کشیده نشده و موجبات تخریب نظام فراهم نشود.

امام پناهی با تاکید بر اینکه برای توسعه آموزش و بروز رسانی زیرساخت های آموزشی در مدارس و آموزشگاه ها، باید برنامه محور عمل کنیم، افزود: عدم وجود برنامه ریزی مناسب برای استفاده درست از فضای مجازی این فضا را به یک تهدید تبدیل می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان