[ad_1]

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورها و راه های اصلی و فرعی گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر تمامی راه ای اصلی و فرعی استان به جز محور پونل به خلخال باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در اکثر محورها اعم از کوهستانی و جلگه ای بارش برف داریم، افزود: در برخی محورها مانند اسالم به خلخال بارش برف به بیش از ۸۰ سانتی متر رسیده و در محورهای جلگه ای نیز میزان بارش ۳۰ سانتی متر است.

وی با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در جاده های گیلان، گفت: تاکنون مورد مسافر در راه مانده در محورهای اصلی گزارش نشده اما یک مورد شب گذشته داشتیم که با وجود آنکه حوزه ما محسوب نمی شد اما خدمات امدادی مورد نیاز به آنها داده شد.

مرادی ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز، بیش از یک میلیون و ۱۸۰ هزار مترمکعب برف روبی در هزار و ۲۶ کیلومتر باند انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از مردم خواست که از تردد بدون همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده های استان خودداری کنند و اضافه کرد: برخی از مسافران بدون زنجیر چرخ در جاده ها تردد دارند و برخی نیز نحوه استفاده از زنجیر چرخ را آموزش ندیده اند که هر دو مورد مشکل آفرین است.

مرادی با اشاره به ضرورت همراه داشتن وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ در جاده ها، گفت: از مردم درخواست داریم که در صورت نیاز به تردد، از سامانه ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه ها و جاده ها مطلع شوند و همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافران هستند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان