[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق برف گیر امامزاده ابراهیم شهرستان شفت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پیش بینی بارش برف در استان گیلان، اظهار کرد: در همین راستا آماده باش کامل به همه دستگاه ها و مدیران داده شد.

وی با بیان اینکه به همه مدیران دستور داده شده بود تا همه امکانات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی را برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آماده کنند، افزود: در بازدیدهای سرزده از محور امامزاده ابراهیم و امامزاده اسحاق شهرستان شفت عوامل راهداری مشغول خدمات رسانی هستند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با وجود تلاش های انجام شده هنوز راه ارتباطی برخی روستاها مسدود است، گفت: برق ساکنان این مناطق وصل است و از نظر زیرساخت ها وضعیت مطلوب است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی وضعیت منطقه و عملکرد عوامل اجرایی هستیم، اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی باید تا عادی شدن شرایط پای کار باشند.

عباسی با اشاره با اینکه باید تلاش شود تا مردم از نظر سوخت و ارزاق عمومی دچار مشکل نباشند، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها میزان بارش برف در مسیر امامزاده ابراهیم زیاد بوده است و خوشبختانه همه دستگاه ها پای کار هستند.

وی همچنین به مستهلک بودن ماشین آلات و تجهیزات راهداری اشاره و اضافه کرد: در راستای تأمین اعتبارات برای نوسازی این ناوگان هم برای سفر رئیس جمهوری و هم بودجه سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی های لازم انجام شده است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان