[ad_1]

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حال حاضر راه های فرعی و اصلی استان گیلان باز است، اظهار کرد: محور اسالم به خلخال به دلیل کولاک شدید مسدود شده و در تلاش هستیم که این محور نیز طی روزهای آتی بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این محور به بیش از یک متر رسیده است، گفت: علاوه بر این محور، محور پونل به خلخال نیز طی ماه های گذشته به دلیل نبود ایمنی مسدود شده بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بسته شدن راه بیش از ۲۰۰ روستای گیلان طی بارش های اخیر، افزود: تلاش همکاران ما برای بازگشایی راه ۷۷ روستا ادامه دارد و امیدواریم طی چند روز آینده این مسیرها بازگشایی شود.

وی تصریح کرد: طی چند روز اخیر ۸۶۰ کیلومتر از راه های استان گیلان معادل ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۲۰ متر مکعب برف روبی شده است.

مرادی از مردم خواست که از ترددهای غیر ضرور در راه های استان خودداری کنند و بیان کرد: در صورت لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ برای ترددها ضروری است.

وی تاکید کرد: از مردم درخواست داریم که در صورت نیاز به تردد، از سامانه ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه ها و جاده ها مطلع شوند و همکاران ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی مسافران هستند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان