[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی رشت با اشاره به بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور میدانی، اظهار کرد: مهم ترین رویکرد حفظ تولید موجود واحدهای صنعتی و حرکت به سمت افزایش ظرفیت های تولیدی است.

وی به ظرفیت های فراوان تولیدی و خودکفایی در محصولات مورد نیاز بخش های مختلف صنعتی در استان گیلان اشاره کرد و افزود: حمایت و تسهیل از تولید کنندگان و خودکفایی در تولید محصولات از جز برنامه های راهبردی در استان گیلان است.

استاندار گیلان تأکید کرد: از همه ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال، افزایش و رونق تولید، حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان استفاده می شود.

وی در ادامه با بازدید از دو واحد صنعتی اشاره و با بیان اینکه این واحدها مشکلاتی در حوزه ارزی و تسهیلاتی و مواد اولیه دارند، گفت: تلاش می کنیم با رایزنی با مسئولان ملی این مشکلات را برطرف شود زیرا هم تقاضا و هم بازار برای این محصولات وجود دارد.

عباسی با بیان اینکه باید بسترهای لازم برای عرضه این محصولات فراهم شود، اضافه کرد: توسعه شهرک های صنعتی در استان گیلان نیز در دستور کار قرار دارد و در کنار آن به واحدهای تولیدی که از مزایای شهرک های صنعتی استفاده کرده اما تولید ندارند نیز رسیدگی می شود.

وی با اشاره به تلاش برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و غیرفعال و واگذاری آنها به افراد علاقه مند به تولید، ادامه داد: با رفع موانع و حمایت از واحدهای تولیدی و با همکاری و مشارکت مردم، حمایت و هماهنگی همه دستگاه ها بتوانیم اهداف پیش بینی شده در حوزه تولید استان گیلان دست یابیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح صدور مجوزهای بی نام هستیم، افزود: کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در استان گیلان هستند با صدور مجوزهای بی نام دیگر در پیچ و خم بروکراسی اداری معطل نشوند.

وی ادامه داد: این اقدام بر اساس آمایش سرزمینی و مزیت های مناطق مختلف استان گیلان برای سرمایه گذاران انجام می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان