گیلان در بخش اقتصادی عقب مانده است

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۶:۲۸ چاپ کد خبر: 147170
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد گودرزوند چگینی عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه این مجموعه یکی از دستگاه های اصلی در کشور و استان است، اظهار کرد: فعالیت این اداره کل به طور مستقیم با زندگی مردم گره خورده و عملکرد مدیرکل سابق نشان می دهد تلاش وی این مجموعه را به اهداف خود نزدیک کرده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ایجاد نگرش جدید و در دولت سیزدهم، تصریح کرد: دولت پوست اندازی جدیدی کرده و نیروهای استانی را بر اساس تفکر دولت پیاده سازی می کند تا به اهداف کلی ترسیم شده برسیم.

وی افزود: مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان فردی خوش فکر، جوان و در بخش تعاملی این مجموعه یعنی بخش کار سابقه خوبی دارد و مورد وثوق نیروهای سازمان است.

گودرزوند چگینی با بیان اینکه مدیرکل جدید تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان در دستگاه های اجرایی به عنوان کارشناس خوب شناخته می شود، بیان کرد: امیدواریم مدیرکل جدید بتواند مسیر فعلی را با سرعت و قدرت بیشتر ادامه دهد و با حمایت وزارت کار نواقص فعلی جبران شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه گیلان سرسبز است اما در بخش اقتصادی عقب مانده است، ادامه داد: انتظار می رود که در بخش تسهیلات و کمک های ملی توجه ویژه ای به گیلان شود تا جز ۵ استان اول کشور شویم.

وی با بیان اینکه خدمت در این اداره کل به مسئولیت اجتماعی نیاز دارد، تصریح کرد: پیشرفت و عدم پیشرفت این مجموعه به تلاش تمام کارکنان آن وابسته است تا با همکاری و همفکری مسیر پیشرفت و توسعه خود را در پی گیرند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان