وحدت سرلوحه کار مسئولان باشد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ۰۶:۴۲ چاپ کد خبر: 147204
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ولی رحمانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای والامقام شپول کنار فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: عزت، سربلندی، پیشرفت و توسعه و بهره مندی از بازدارندگی پایدار همه در سایه خون شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان به ویژه دعای خانواده معزز شهدا است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش به خاطره ای از شهادت سرلشگر خلبان «حسین خلعتبری» اشاره کرد و گفت: وقتی می خواستند خبر شهادت این شهید بزرگوار را به مادرش بگویند، مادرش می گوید من خواب دیده ام که پسرم شهید شده و سر بر بدن ندارد و به مادرش از قبل الهام شده بود.

جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه آنهایی که عزیزترین نزدیکان خود را در راه دفاع از این سرزمین آماده و به جبهه ها فرستادند بدانید در همه جای این میهنمان عزیز هستند، تصریح کرد: شهدا، شاهد و ناظر و هدایتگر مسیر ما هستند آرامش امروز ما مدیون جانفشانی ها و رشادت های این عزیزان است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: عزیزترین سرمایه هر انسانی جانش است و این افراد جانشان را با آگاهی کامل در آماج گلوله قرار دادند.

جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی وظیفه اصلی آنها دفاع و مرزهای کشورها و ایجاد امنیت پایدار برای ایران است، ادامه داد: امروز اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد به واسطه بیداری جانفشانی این عزیزان است.

وی اضافه کرد: عشق به وطن، ولایت مداری و ایمان به خدا از مهم ترین مؤلفه ها و ویژگی رزمندگان و شهدا بوده و امروز نیز در سر لوحه کار نیروهای مسلح قرار دارد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه وحدت باید در رأس امور مسئولان قرار گیرد تا دین خود به شهدا و مردم را ادا کنند، ادامه داد: اولویت کار ما اطاعت از ولی امر مسلمین است و این باید با عمل ثابت شود و با سخن امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بخشی از توان خود را در شرایط سخت برای مردم اعم از سیل، زلزله، مردم یاری ها و بلایای طبیعی به کار می گیرند، گفت: نیروهای مسلح در کنار مردم هستند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان