[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، اسد الله عباسی عصر پنجشنبه در آئین معارفه فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه خدمت به مردم ملاک ارزیابی مدیران است و هر مدیری در هر سطحی که مردم از آن ناراضی باشند کنار رفته و مدیران خوب و کارآمد ابقاء می شوند، اظهار کرد: وفاق و همدلی و هماهنگی همه مدیران دستگاه های اجرایی استان برای توسعه هر چه بیشتر و بهتر گیلان ضروری است.

وی با بیان اینکه در استان گیلان فضای بسیار خوبی در زمینه تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شده است، گفت: دولت با فساد قاطعانه مبارز می کند و بر همین اساس در استان گیلان اجازه نمی دهیم که فساد اداری و غیر اداری انجام شود و در این راستا با هیچ شخصی تعارف نداریم.

عباسی با اشاره به اینکه رونق تولید، ایجاد کسب و کار و افزایش صادرات را در دستور کار داریم، افزود: از حضور سرمایه گذاران در استان گیلان استقبال می کنیم و با طرحی جدید جلوی بروکراسی های اداری را گرفته و در این زمینه با هدف حمایت از سرمایه گذاران فعال هستیم.

استاندار گیلان خواستار برنامه ریزی هر چه بهتر برای افزایش ظرفیت صادرات از این استان شد و گفت: از سرمایه گذاران در زمینه ایجاد کارگاه های صنایع بسته بندی، سورتینگ میوه و حوزه های صنعتی و کشاورزی حمایت می کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل های ممتاز شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: این شهرستان ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری، تجارت خارجی، ایجاد اشتغال، توسعه زیرساخت ها و ایجاد صنایع بسته بندی و صادرات غیرنفتی دارد.

عباسی، تصریح کرد: اقتصاد شهرستان مرزی بندر آستارا متکی به دریا محوری، گردشگری، کشاورزی و صادرات از مرز بوده و و این شهرستان برای گیلان بسیار مهم و از جایگاه خاصی برخوردار است.

استاندار گیلان، گفت: مرزهای سه گانه زمینی، دریایی و ریلی آستارا عامل توسعه استان گیلان و این شهرستان مرزنشین قلمداد می شوند.

ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت های آستارا

امام جمعه موقت آستارا نیز در این مراسم خدمت به مردم را جز بهترین عبادت ها عنوان و اظهار کرد: اخلاص در عمل شرط خدمت رسانی صادقانه به مردم است.

حجت الاسلام ناصر صالحی با بیان اینکه مردم آستارا همواره در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی زبانزد بوده و در مناسبت های مختلف ملی حضور ویژه داشته اند، اظهار کرد: آستارا از مرزهای فعال ریلی، دریایی و زمینی بهرمند است اما متأسفانه با خیلی عظیمی از جمعیت بیکار جوان مواجه می باشد.

وی خواستار استفاده بهینه از ظرفیت های ممتاز شهرستان مرزی آستارا شد و افزود: مسئولان فارغ از هر دیدگاه سیاسی فقط به مردم خدمت کنند و به کارگیری افراد شایسته در پست های مدیریتی یک ضرورت است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان