[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری عصر پنج شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به مذاکرات برجام، گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت عمل می کند.

حجت الاسلام صفری افزود: رویکرد دولت سیزدهم متفاوت تر از دولت قبلی بوده و تمام تلاش این دولت این است که موضوع برجام را به معیشت مردم گره نزند و خوشبختانه روند مذاکرات به خوبی پیش می رود.

وی با بیان اینکه آمریکا به همراه طرف های غربی تلاش می کردند مذاکرات را به سمتی ببرند که ایران را منفعل کنند اما در تحقق اهداف خود ناکام ماندند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در این دوره مذاکرات در موضوع قدرت قرار دارد.

نماینده رودسر و املش در مجلس به سفر رئیس جمهوری به روسیه اشاره کرد و گفت: روسیه شریک راهبردی ایران است و با توجه به قابلیت و ظرفیت دو کشور، می توانیم روابط خودمان را در بسیاری از شاخص ها به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری به سطح مطلوبی برسانیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این اراده در دو کشور وجود دارد ضمن اینکه روسیه در مذاکرات هسته ای از سیاست یک جانبه گرایی آمریکا انتقاد کرد و همواره مدافع خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام صفری در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان رودسر و وضعیت نامطلوب اورژانس رحیم آباد، ادامه داد: کلنگ ساخت ساختمان اورژانس رحیم آباد دهه فجر به زمین زده می شود.

وی به عقب ماندگی های زیر ساخت ی شهرستان های رودسر و املش به ویژه در حوزه برق رسانی اشاره کرد و گفت: برای تقویت و توسعه پایداری شبکه برق ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به اینکه رشد و توسعه این دو شهرستان همگون و متوازن نیست، ادامه داد: متأسفانه در بسیاری از شاخص ها حتی از متوسط استانی پایین تر هستیم و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

وی افزود: اکثر روستاهای شهرستان رودسر و املش از نعمت آسفالت محروم هستند باید پیگیر آسفالت راه روستایی باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان