[ad_1]

هوشنگ عباسقلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت و اقدامات ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار برای مقابله با بحران برف، اظهار کرد: ارتفاع برف اخیر به ۲۰ سانتیمتر می رسد.

وی افزود: وضعیت بخش های مرکزی و رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار عادی گزارش شده و خدمات دهی در حال انجام است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبار از مسدود بودن راه های اصلی و فرعی دو بخش عمارلو و خورگام این شهرستان خبر داد و بیان کرد: عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان در تلاش هستند تا شریان های اصلی و محورهای روستایی بخش های عمارلو و خورگام را بازگشایی کنند اما شدت برف و کولاک بقدری بالا است که بعد از یک بار برف روبی، مجدد محور سفیدپوش می شود.

عباسقلی زاده با اشاره به انتقال یک بیمار قلبی از روستای گلنگش رودبار، اضافه کرد: با کمک امدادگران جمعیت هلال احمر، اورژانس و عوامل راهداری یک پیرزن ۶۷ ساله که دچار ایست قلبی شده بود به مراکز درمانی انتقال داده شد و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

وی به اختلال ارتباطی در مناطق مختلف شهرستان اشاره کرد و افزود: به علت شرایط جوی نامناسب و برف و کولاک شدید ارتباط مخابراتی شهر جیرنده و چندین روستای عمارلو و خورگام دچار اختلال شده است.

فرماندار رودبار از قطعی آب و برق برخی مناطق این شهرستان خبر داد و بیان کرد؛ بیش از ۲۰۰ خانوار شهر رودبار با مشکل قطعی آب مواجه هستند و همچنین برق پنج روستای این شهرستان قطع می باشد که هم اکنون با تلاش عوامل ذیربط در حال رفع مشکلات هستیم.

عباسقلی زاده از مردم و مسافرین خواست تا از تردد در محورهای ارتباطی ارتفاعات عمارلو و خورگام خودداری کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان