[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر شنبه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر نشست تخصصی کتاب خوان با حضور دختران شهدا، بانوان رابط دستگاه ها و نهادهای شهرستان شفت برگزار شد.

این نشست به همت اداره کتابخانه های عمومی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته بانوان فرمانداری شهرستان شفت برگزار شده است.

نشست کتابخوان «مادران فاطمی» در شفت برگزار شد

ضرورت ترویج سیره و زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شفت در این جلسه با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند حضرت فاطمه زهرا (س) در دین اسلام، اظهار کرد: این جایگاه نشان دهنده ارزش زن و مقام مادر است.

زینب عزیزپور به نقش زنان و مادران در جامعه اشاره و با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا بهترین الگو برای دختران ایرانی است، افزود: می توانیم با معرفی کتاب های خوب درباره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) سیره و زندگی این بانوی بزرگ اسلام را به دختران ایرانی معرفی کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت ترویج کتاب و کتابخوانی در میان بانوان و دختران ایرانی، تصریح کرد: وجود یک دختر، زن و مادر آگاه در خانواده به تحکیم بنیان خانواده، تربیت درست نسل جوان و ارتقای آگاهی جامعه کمک می کند.

نشست کتابخوان «مادران فاطمی» در شفت برگزار شد

در ادامه این جلسه تعدادی از حاضران به معرفی کتاب هایی در این زمینه پرداختند. همچنین در پایان از دختران شهدای حاضر در این جلسه تجلیل شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان