[ad_1]

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عمق خسارت های وارده ناشی از کرونا به مردم اظهار کرد: حدود دو سال درگیر بیماری کرونا هستیم و این بیماری آسیب جدی به مردم وارد کرده است. 

وی با اشاره به غفلت مسوولان دولت دوازدهم در کنترل بیماری کرونا افزود: دولت گذشته با توجه به منابع مالی و همچنین آگاهی و فرهنگ غنی مردم زودتر می توانست اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد تا بیش از این به مردم و اقتصاد کشور آسیب وارد نشود. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در دولت پیشین نتوانستیم اقدامات اساسی و ریشه ای حول محور مدیریت بیماری کرونا انجام دهیم، تصریح کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید هم تولیدات داخلی رونق گرفته و هم واکسن های وارداتی به موقع و بدون آنکه مشکلاتی از قبیل کمبود منابع ارز داشته باشیم، وارد کشور شده است. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم، مدیریت بهداشت و درمان کشور به ویژه در استان گیلان را قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: استان گیلان در حوزه سلامت به ویژه در پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا توانست رتبه نخست را در کشور کسب کند و به نوعی می توان گفت ختم این بیماری نیز از استان گیلان بوده است. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توفیقات حاصله گیلان به ویژه در بحران کرونا بیان کرد: گیلان در حالی توانسته بالاترین سطح پوشش واکسیناسیون کرونا در کشور را داشته باشد و بر پیشروی این ویروس غلبه کند که خودش جز نخستین استان های درگیر این بیماری بود. 

کوچکی نژاد به نقش ارزنده گروه های داوطلب به ویژه پرستاران اشاره کرد و افزود: گروه هایی از جمله در بخش پرستاری در اوج بحران کرونا با بخش های درمان همکاری مجدانه داشتند و در جنگ با کرونا جان خود را کف دست گرفتند و امروز لازم است شرایط برای تداوم همکاری با آن ها فراهم شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان