[ad_1]



به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، محمدرضا جلالی امروز در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری به رئیسی دل دادند و به دولت سیزدهم امیدوار هستند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که نیروهای متعهد و جوانان شایسته و نخبگان در راس امور قرار گیرند و زمینه های حضور جوانان معتقد به آرمان های انقلاب در مسندهای مختلف فراهم شود.



وی با بیان اینکه ایجاد امید و تامین اعتماد مردم نیاز امروز جامعه است که این مهم وظیفه مسوولین است، گفت: در طول چند دهه گذشته کسانی با هدف توسعه اقتصادی به سادگی الگوهایی را ترویج کردند که خروجی آن جز فقط و تاثیر منفی آن بر وضعیت اقتصادی مردم چیز درگیری نبود و دولت سیزدهم در حال تلاش است که این معظل را حل کند.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه باید تلاش کنیم با بهره گیری از طرفیت نخبگان اقداماتی را طراحی کنیم که از آسیب ها علیه مردم و جامعه بکاهد، تصریح کرد: انتظار مردم در وضعیت مشکلات امروز از مسوولین است که مدیران کاربلد باشند تا مشکلات همموار شود و به واسطه فرصت خدمتی که به ما داده شده اقدامات انجام شده را مردم در متن زندگی خود ببینند.



جلالی با بیان اینکه همه مدیران شهرستان باید همیشه پای کار بوده و گوش شنوایی برای مردم باشند، افزود: در مدیریت های نوین باید از مدیریت های سنتی فاصله بگیریم و فرهنگ کارگروهی، تحکیم ارزش ها، جوسازمانی و توانمندسازی کارکنان از جمله وظایفی است که در مدیریت نوین باید مدنظر قرار داد.



وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم به ایده ها و تفکرات کارکنان خود نیز توجه داشته باشیم، گفت: کیفیت هر سازمان در حال حاضر منوط به به کارگیری همه نیروهای انسانی در همه سازمان ها و ادارات است و اینگونه نیست که یک مدیر به تنهایی بتواند کارهایی را انجام دهد.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه امروز نیاز داریم به انسجام و یکپارچگی روی آوریم، تصریح کرد: عزت و کرامت مردم در دیدار با مسوولین و کارشناسان باید حفظ شود و اگر عصبانیتی هم از سوی ارباب رجوع رخ داد به واسطه مشکلاتی است که گریبان گیرش است و وظیفه داریم تا با مهربانی و برخورد مناسب سعی در حل مشکلات گام برداریم.



جلالی با بیان اینکه با تاکید بر تحقق عدالت و برقراری عدالت اجتماعی بیان کرد: زمانی مدیران می توانند عدالت را اجرا کنند که بتواند برای خود نیز عادلانه اقدام کند وگرنه کسی که برای خود عادل نیست برای مردم نیز نمی تواند عدالت بیاورد.



وی با بیان اینکه تطبیق رفتار و گفتار ملاک سنجش مردم از مسوولین است، گفت: ساده ترین چیزی که مردم در نظر می گیرند صدق گفتار و رفتار مسوولین است و باید مسوولین آن چیز که وعده می دهند را عملی کنند و از امیدواری بیهوده پرهیز شود.



سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه با تاکید بر گره گشایی از مردم وارد شهرستان لنگرود شدم، افزود: در این راستا از ظرفیت های مردم و نخبگان و ngoها استفاده می شود و کار فردی جواب نمی دهد و اقدامات باید در کنار یکدیگر صورت گیرد و باید کارها به نفع مردم باشد.



جلالی با بیان اینکه انتظار من از مدیران این است که تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای شهرستان را از مدیران استانی خود مطالبه کنند و در این مسیر ما نیز کمک می کنیم، گفت: رعایت اصل مهم مردم داری بسیار توجه من است و باید همواره در خدمت مردم باشیم و باید با رفتار مناسب در صدد رفع مشکلات به نفع مردم باشیم.



انتهای پیام/۸۴۰۰۸







[ad_2]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان