[ad_1]
نیروی انسانی دانش محور، مهمترین مولفه یک نیروی نظامی است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی از مهمترین نیازهای امروز  هر سازمانی است، گفت: نیروی انسانی با کیفیت و دانش محور مهمترین مولفه نیروهای مسلح است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان این نیرو ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و با تاکید بر اینکه اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در هر سازمانی به عنوان یک دارایی مهم و باارزش است، اظهار داشت: اگر شرایط مناسبی برای شکوفا شدن استعدادهای فردی فراهم شود، قطعا نظاره گر کارایی و عملکرد بهتری برای یک مجموعه  نظامی خواهیم بود.
 جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه ولایت محوری و رشد توانمندی در بین کارکنان، شعار اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش و همواره یکی از مؤثرترین عوامل در بهبود عملکرد افراد یک سازمان است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دلیل پویایی و پیچیدگی محیط رقابتی به ویژه در بحث علوم پدافندی، تسلیحاتی و نظامی، نیاز سازمانها به نیروی فکری و قوه خلاقانه کارکنان افزایش یافته است که این بلوغ و رشد علمی در نیروی پدافند هوایی ارتش بسیار قابل تحسین و چشم گیر است.
امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه شناسایی ظرفیتهای بالقوه  کارکنان متخصص و فنی پدافند هوایی در کارایی و عملکرد بهتر این نیرو نقش مهم و اساسی دارد، تصریح کرد: جذب و پذیرش، پرورش، ارتقا و نگهداری افراد مستعد با هدف بهینه کردن توان نیروی پدافند هوایی بسیار مهم و ارزشمند است.
وی با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی یکی از مهمترین نیازهای سازمانهای امروز است، گفت: نیروی انسانی با کیفیت و دانش محور مهمترین مولفه نیروهای مسلح است.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان