[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرداری جمهوری اسلامی ایران و شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان عصر امروز با هدف کلنگ زنی پل جاده ای آستارا-آستارا و بازدید از پروژه های عمرانی و زیرساخت های این شهرستان به واسطه مرز زمینی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند. 

پل جاده ای آستارا-آستارا با هدف اتصال اتوبان باکو به رشت-قزوین و محور بزرگ راهی ترانزیت بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به طول ۸۹ متر و عرض ۳۰/۶۰ متر توسط وزارت راه شهرسازی در مدت زمان ۱۸ ماه قرار است روی رودخانه مرزی آستاراچای احداث شود. 

حضور وزیر راه و شهرداری در شهرستان آستارا در آستانه سفر آیت الله رئیسی و هیأت دولت به استان گیلان صورت گرفته و روز پنج شنبه مورخ ۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور دولت کار و کرامت به همراه جمعی از وزرای راه و شهرسازی، ورزش جوانان، اقتصاد و امور دارایی، نیرو و کشور میزبان مردم استان گیلان هستند. 

طبق پیش بینی های صورت گرفته، هم زمان با سفر رئیس جمهور به استان گیلان، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان آستارا سفر خواهند کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان