[ad_1]



به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، میر حامد اختری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفاظت از اراضی جنگلی یکی از وظایف دادگستری در کشور است، اظهار کرد: گیلان به لحاظ زیست محیطی دارای جنگل های بسیار خوبی است ولی همواره عده ای سودجو به دنبال سوءاستفاده از این نعمت طبیعی هستند.



وی با اشاره به شناسایی تعدادی قاچاقچی چوب در جنگل های لنگرود گفت: نیروهای جنگلبانی تعدادی قاچاقچی چوب را شناسایی و بعد از تعقیب و گریز متأسفانه دو تن از نیروهای جنگلبانی با سلاح سرد توسط این قاچاقچیان مجروح شدند.



مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با تأکید لزوم توجه به برخورد جدی با قاچاقچیان چوب در گیلان افزود: بعد از این حادثه و با ورود دستگاه قضا، عاملین این حادثه شناسایی و دستگیرشده و برای رسیدگی به پرونده های آنان به دادگستری تحویل داده شدند.



اختری، جنگلبانی را یکی از شغل های پرخطر در کشور دانست و بیان کرد: جنگلبانان برای حفظ اراضی طبیعی در کشور بعضاً از جان خود گذشته و این قشر فداکار همواره از هیچ تلاشی برای حفظ منابع طبیعی دریغ نمی کنند لذا از دستگاه قضا درخواست داریم با قاچاقیچان چوب و عاملین این حادثه شدیدترین برخوردها شود



انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ ص





[ad_2]



منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان