[ad_1]

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور به همراه معاون حقوقی مجلس و امور استان ها، مدیرکل روابط عمومی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان دقایقی پیش وارد این شهرستان شد و مورد استقبال مرزداران غرب استان گیلان قرار گرفت.

بازدید از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی لوندویل، بازدید از پروژه تکمیل استادیوم فوتبال وحدت، بازدید از استخر شنای بانوان، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار چهره به چهره با مردم ازجمله برنامه های سفر یک روزه «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان آستارا است.

سید حمید سجادی نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان در جریان بازدید از بخش های مختلف مرکز خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ تختخوابی لوندویل شهرستان آستارا اظهار کرد: در جلسه عصر شورای اداری استانداری گیلان موضوع تکمیل مرکز خدمات بهداشتی و درمانی لوندویل را مطرح خواهم کرد تا مشکلات آن از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیری شود.

احداث مرکز خدمات بهداشتی و درمانی 20 تختخوابی لوندویل در زمینی به مساحت یک هزار و 600 مترمربع از سال 96 با هدف ساخت بیمارستان در مناطق محروم توسط بنیاد علوی آغاز شده است که پس از تکمیل بیمارستان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است نسبت به تجهیز و تخصیص نیروی انسانی آن اقدام کند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش ازاین در جریان دیدار با نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داده بودند در راستای رفع مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان و تجهیز مرکز خدمات بهداشتی و درمانی 20 تختخوابی لوندویل، نگاه ویژه ای به شهرستان آستارا داشته باشند.

غلام رضا مرحبا نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز احداث مرکز خدمات بهداشتی و درمانی 20 تختخوابی لوندویل را یکی از اولویت ها و نیازمندی های اساسی مردم این شهر دانسته و اظهار امیدواری کرده بود با بهره برداری از پروژه فوق، مشکلات و تنگناهای مردم فهیم لوندویل در حوزه بهداشت و درمان برطرف شود.

به گزارش فارس، «سید حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان آستارا پس از بازدید از مرکز خدمات بهداشتی و درمانی ۲۰ تختخوابی شهر لوندویل، این مکان را با هدف بازدید از پروژه تکمیل استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان و دیگر پروژه های عمرانی ترک کرد.

انتهای پیام /۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان