[ad_1]

علی پوروصله کار امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به آخرین وضعیت احداث بیمارستان تامین اجتماعی کومله لنگرود اظهار کرد: احداث این بیمارستان از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و قرار بود در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد ولی به دلیل کمبود اعتبار و برخی مشکات اداری تاکنون به سرانجام نرسیده است.


وی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی کومله ۶۴ تختخوابی و جزو بیمارستان های امن کشور از نظر سیستم فنی و مهندسی به کار رفته محسوب می شود، گفت: برای این بیمارستان سه اتاق عمل در نظر گرفته شده که پیشرفت فیزیکی این بیمارستان تاکنون ۸۵ درصد بوده است.


رئیس اداره تامین اجتماعی لنگرود با بیان اینکه این بیمارستان در چهار طبقه احداث می شود، تصریح کرد: برای طبقه اول تاسیسات در نظر گرفته شده و طبقات دیگر به عنوان محیط اداری و درمانی استفاده می شود که این بیمارستان تنها بیمارستان تامین اجتماعی در شرق گیلان و دومین بیمارستان این سازمان در گیلان خواهد بود.


پوروصله کار با بیان اینکه با بهره برداری از این بیمارستان، خدمات بسیاری به بیمه شدگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران و سایر شهروندان ارایه خواهد شد، افزود: در ابتدا قرار بود این بیمارستان به صورت تخصصی برای چشم یا قلب باشد که با تصمیمات اتخاذ شده مانند بیمارستان شهید حسین پور به صورت عمومی و جنرال خدمات دهی خواهد کرد.


به گفته وی، جمع بیمه شدگان اصلی شهرستان لنگرود ۱۹۳۳۳نفر، جمع بیمه شدگان تبعی ۲۵۹۱۷نفر، جمع مستمری بگیران اصلی ۵۶۸۶نفر، جمع مستمری بگیران تبعی ۷۰۳۱نفر، جمع افراد تحت پوشش شهرستان لنگرود ۵۷۹۶۶ نفر است که یعنی ۴۱ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی می باشد.


انتهای پیام/۸۴۰۰۸




[ad_2]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان