به گزارش لنگرخبر، در نشست سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنگرود با شهردار کومله، وضعیت نحوه حضور گردشگران نوروزی در ایام تعطیلات پایان سال در این شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسین عابد در این رابطه گفت: شهرستان لنگرود از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برخوردار بوده و باید از این فرصت ها در جریان حضور گردشگران در طول سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ به نحو مطلوبی استفاده شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنگرود اضافه کرد: در نشست ایجاد هماهنگی با منوچهر مهدی پور شهردار شهر کومله، وضعیت زیرساخت های گردشگری این شهر و شرایط حضور گردشگران در طول ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست مقرر شد تا از ظرفیت های این شهر برای راه اندازی مجموعه گردشگری سنتی در ورودی شهر و ایجاد غرفه های اطلاع رسانی هماهنگی های لازم انجام شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لنگرود افزود: همچنین مقرر شد تا با تهیه بروشورهای تبلیغاتی از جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی این منطقه و همچنین استفاده از ظرفیت هنرمندان صنایع دستی شاهد حضور قابل توجه گردشگران نوروزی در سطح منطقه باشیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان