سایت خبری تحلیلی لنگرخبر پس از ۱۰ سال فعالیت در عرصه خبر، تهیه گزارش مکتوبو تصویری در زمینه‌های مختلف و دیگر فعالیت‌های مربوط به عرصه اطلاع رسانی، همزمان با میلاد امام زمان (عج) پوست انداخت و با قالبی جدید قصد ادامه فعالیت را داریم.

برای طراحی قالب جدید سایت لنگرخبر، سه فاز در نظر گرفته شده که امروز فاز اول آن رونمایی و آغاز به کار می‌کند و در ادامه دیگر بخش‌های مدنظر در فاز دوم و سوم نیز رونمایی خواهد شد.

در فاز دوم و سوم، بخش‌هایی در نظر گرفته شده که مخاطبان می‌توانند با عضویت در سایت، مطالب، تصاویر، صوت و تصاویر مربوط به شهرستان لنگرود را مستقیما به سایت ارسال کنند و پس از تایید به نام آنان منتشر خواهد شد.

بخش دیگری که در فاز دوم در نظر گرفته شده، بخش صدای شهروند است که تا پیش از این مخاطبان موارد و مشکلات خود را برای ما ارسال و در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شد و مورد پیگیری آن نیز مشخص نبود، ولی در این بخش که به زودی رونمایی خواهد شد شهروندان می‌توانند مشکلات خود را مطرح کنند و خبرنگارن سایت نتیجه پیگیری مشکل از ادارات را در زیر مطلب شهروند منتشر خواهند کرد.

بخش آگهی ترحیم و پیام‌های تقدیر و تشکر و ایجاد بخش انحصاری برای تبلیغات کسب و کار و غیره از دیگر بخش‌هایی است که در نظر گرفته شده و بخش‌های تعاملی سایت با مخاطبان خواهد بود.

لنگرخبر از سال ۱۳۹۱ کار خود را آغاز و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، در طول این مدت شهروندان لنگرود همواره از لنگرخبر حمایت کردند و فعالان این رسانه نیز تلاش کردند تا در راستای منافع شهروندان و مطالبه‌گری حرکت کنند که آخرین نمونه آن درخصوص تالاب کیاکلایه است، در زمینه دیگر موارد نیز فعالیت‌های مختلفی انجام شد و معتقدیم که این کارها کافی نیست و باید تلاش خود را بیشتر کنیم، بارها نیز به خاطر درج اخبار مطالبه‌گری و مشکلات شهروندان توسط مسوولین ادوار بازخواست شدیم ولی به دلیل اینکه شهروندان همواره پشت گرمی لنگرخبر بودند محکم ایستاده ایم.

در طول این مدت و فعالیت‌های انجام شده، قطعا دارای مشکلات و انتقاداتی هستیم و باز هم از همین جا از همه شهروندان درخواست می‌کنم ضمن همراهی مجدد با لنگرخبر، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کنند تا نسبت به حل آنان اقدام کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان