[ad_1]

یک نماینده مجلس تاکید کرد: اگر قرار باشد طرح صیانت از کمیسیون مشترک به صحن علنی برگردد، این موضوع باید هرچه سریع تر در صحت علنی به رای گذاشته شود و هرچه سریعتر در دستور کار قرار داده شود.

به گزارش ایسنا، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس و هیئت رئیسه مجلس گفت: همه نمایندگان و مردم منتظر ورود و رسیدگی مجلس به چند طرح از جمله طرح موضوع ساماندهی نیروهای دولتی و شرکتی و همچنین موضوع شفافیت هستند.

وی با اشاره به رای گیری استمزاجی نمایندگان مجلس در جلسه ی غیر علنی روز دوشنبه برای رسیدگی به طرح صیانت از فضای مجازی در صحن مجلس اظهار کرد: اگر قرار باشد طرح صیانت از کمیسیون مشترک به صحن علنی برگردد، این موضوع باید هرچه سریع تر در صحت علنی به رای گذاشته شود و هرچه سریعتر در دستور کار قرار داده شود.

این نماینده مجلس همچنین در تذکر دیگری به دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد: خبرهای خوبی از وین به گوش ما نمی رسد و تقریباً نمایندگان مجلس از اخبار وین و مذاکرات بی خبر هستند؛ خواهشی که داریم این است که از باب نظارت مجلس و قانون اقدام راهبردی، حتما جزییات مذاکرات در جلسه ای ولو غیر علنی به اطلاع نمایندگان برسد.

فلاحی ادامه داد: بر اساس آنچه خبر داریم تیم مذاکره کننده از افراد تیم مذاکره کننده دولت قبلی است و اتفاق خوبی نیفتاده و خبرهای خوبی در این زمینه نداریم؛ امیدواریم نتیجه ای بدتر از برجام حاصل نشود.

وی همچنین در تذکری به دولت درباره قیمت های افسارگسیخته گفت: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها برای دولت کاری ندارد، مسأله این است که نقش تعزیرات و سازمان بازرسی در این زمینه چیست؟ هر روز قیمت ها بدون هیچ دلیلی رو به افزایش است و هنوز حذف ارز ترجیحی صورت نگرفته، بازار به هم ریخته است؛ امیدوارم نظارتی جدی بر معیشت مردم انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: مردم هر روز  بدون اینکه اتفاق جدیدی بیفتد، شاهد افزایش قیمت ها هستند؛ با وجود اینکه دولت محترم زحمات فراوانی برای آوردن پول به داخل کشور و افزایش صادرات نفتی و غیرنفتی متحمل می شود، وضعیت به هم ریختگی بازار و قیمت ها قابل چشم پوشی نیست؛ ان شاءالله این موضوع هرچه سریع تر مورد بررسی قرار بگیرد و هرچه سریع تر شاهد ثبات در بازار باشیم.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان