[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیامالی پیش از ظهر شنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل دبیرخانه مجمع، با انتقاد از شکایت دستگاه های اجرایی از یکدیگر، بیان کرد: این موضوع در استان های دیگر بسیار کمتر است.

وی اضافه کرد: مشکلات معمولاً از طریق استاندار حل و فصل می شود البته ما در انزلی از تداوم این کار جلوگیری کردیم و امیدوارم این موضوع در سطح استان رفع شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مقامات قضائی با ارسال نامه پروژه ها را تعطیل می کنند، افزود: یکی از مشکلات استان ما این است که پروژه ها با نامه و تلفن تعطیل می شود در حالی که مدیران حق ندارند به خاطر نامه یک مقام قضائی پروژه را تعطیل کنند زیرا مقام قضائی چنین حقی ندارد که درباره به صرفه بودن یا نبودن پروژه ها تصمیم بگیرد.

وی از مدیران خواست که در شرایط فعلی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند از شکایت کردن صرف نظر کرده و آن را به زمان دیگری موکول کنند، ادامه داد: شکایت سازمان ها و نهادهایی مانند قوه قضائیه، بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان اعتماد مردم از نظام را سلب می کند.

پاسخگویی به مردم در مدیران کمرنگ شده است

نماینده مردم لنگرود در مجلس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور ناشی از کارهای انجام نشده دیروز است، بیان کرد: مدیران شهرستانی جسارت کافی ندارند و با هر مشکلی پا پس می کشند.

پرویز محمدنژاد افزود: تنها عامل تضمین امنیت کشور مردم هستند اما مردم از مدیران رضایت ندارند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مردم در مدیران کمرنگ شده است، گفت: از مدیران کل درخواست داریم که جسارت مدیران شهرستانی خود را افزایش دهند و به آنها تحکم کنید تا جایی که می توانند برای احقاق حقوق مردم تلاش کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان