[ad_1]

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رادیو ایران ویژه برنامه های«باغ ارغوان»، «خانه دوست اینجاست»، «دورعاشقان»، «پیشوای صادق»، «عصمت صادق»، «پیام نجات بخش»، «به نام عشق»،«به افق نور» و «نوبت نوا» را تقدیم می کند.

به گزارش ایسنا، رویکرد ویژه برنامه های رادیو ایران بدین شرح است:

«باغ ارغوان»  پنج شنبه ۵ خرداد ، نواها و آیین های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می کند.

«خانه دوست اینجاست»،  پنج شنبه ۵ خرداد  با موضوع صداقت و صدق و راستی واثرات راستگویی در زندگی، با حضور حجت الاسلام محمد فرخی زند و به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای مهرناز فقیهی بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ پخش می شود.

«دور عاشقان»  ویژه برنامه دیگری است که نگاهی به سیره امام جعفر صادق(ع) دارد، این برنامه  پنج شنبه ۵ خرداد ماه بعد از خبر ساعت ۲۲:۰۰ با اجرای حسن همایی و حضور حجت الاسلام محمد پویا منفرد پخش می شود.

«پیشوای صادق» با نگاهی به ویژگی های شخصیتی امام صاداق (ع)، جمعه ۶ خرداد ساعت ۰۳:۱۵  پخش می شود.

«عصمت صادق» ویژه برنامه دیگری است که جمعه ۶ خرداد با نگاه به سیره امام جعفر صادق(ع) ساعت ۵:۳۵ پخش می شود.

«پیام نجات بخش» یک نمایش در خصوص زندگی امام جعفر صادق(ع) است که جمعه ۶ خرداد در سالروز شهادت ایشان  ساعت ۰۹:۰۰ پخش می شود.

«به نام عشق»  ویژه برنامه دیگری است که جمعه ۶ خرداد با نگاهی به روحیه علمی و آداب بحث  در  گفتگو با  توجه به شخصیت امام جعفر صادق(ع) و با  حضور حجت الاسلام فرخی و به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی ساعت ۹:۳۰ پخش می شود .

«به افق نور» جمعه ۶ خرداد با موضوع مردمداری و کمک به  همنوعان و دستگیری از دیگران به عنوان  سبک زندگی امام صادق ، و با حضور حجت الاسلام آتشکار و به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی ساعت ۱۲:۰۰ پخش می شود.

«نوبت نوا» مداحی برای شهادت امام جعفر صادق(ع) جمعه ساعت  ۱۸:۰۰از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان