[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی بعد از ظهر پنجشنبه حاشیه سفر به آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این حضور و برگزاری جلسات، بررسی مشکلات مسائل اقتصادی و همچنین برنامه های پیش رو در حوزه مسائل اقتصادی و عمرانی استان و شهرستان است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به اینکه از هفته ها قبل جلسات کارشناسی برای پیگیری موضوعات مربوطه در سطح استانی و شهرستانی در دستور کار کمیسیون قرار گرفته بود، این نشست به عنوان جمع بندی جلسات کمیسیون اقتصادی برگزار شد.

وی افزود: خروجی این جلسه همراه شد با مصوباتی که به شکل نهایی شده در حوزه مسائل مرتبط با بندر آستارا، بخش گمرک، موضوعات مرتبط با حوزه راه و ابنیه، موضوع فعال شدن منطقه اقتصادی و شهرک صنعتی و مجموعه های مختلف دیگر مطرح شدند.

پور ابراهیمی اضافه کرد: موضوعات مطرح شده در این نشست جمع بندی خواهد شد و بخشی از آن در برنامه های سازمان بندی تا چند ماه آینده عملیاتی می شود و بخش دیگر هم بلافاصله در دستور کار دستگاه اجرایی قرار می گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس حل مشکلات مرتبط با بنگاه های اقتصادی و تأمین مالی آنها، مسائل مالیاتی، صادرات و امثال آنها را محورهای مذاکرات و نشست های امروز برشمرد و افزود: امیدواریم خروجی این نشست ها و حضور اعضای کمیسیون بتواند کمکی به حل مشکلات اقتصادی و زیربنایی و توسعه فعالیت های منطقه با محوریت آستارا باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان