نقد از دولت برای کاهش آسیب ها است

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ۱۰:۳۲ چاپ کد خبر: 174199
[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم دلخوش پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری گیلان با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبری، گفت: رهبری از همه دولت ها حمایت می کنند و به مجلس توصیه کردند که به دولت سیزدهم کمک کنیم و خود ما نیز رئیس جمهور را اصلح و فردی بی حاشیه می دانیم و همواره از دولت حمایت می کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه نقدها برای کاهش آسیب ها به دولت است، بیان کرد: عدم ورود نمایندگان به مسائل تا جایی قابل قبول است که به وظایف آنها خدشه وارد نکند چرا که اگر هر کدام راه خود را برویم موفق نمی شویم؛ در گیلان به ظاهر برخوردار به دلیل عدم اتفاق نظر آسیب های زیادی وارد شد.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی های زیادی نسبت به سایر استان ها داریم، گفت: باید تلاش کنیم تا در آخر مسبب وضع موجود نشویم زیرا شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است.

دلخوش ادامه داد: نماینده اگر قدر جایگاه خود را بداند می تواند از اختیارات خود به نفع مردم استفاده کند و می توانیم همانند گذشته برای استان اعتبار و امکانات بگیریم.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به تشکیل کارگروهی برای دریافت مشکلات و نیازمندی مدیران استان، بیان کرد: این مشکلات و نیازها را طبق قانون بررسی و پیگیری می کنیم.

دلخوش با تاکید بر اینکه جایگاه نماینده نباید خدشه پیدا کند، افزود: حرمت نمایندگان و خواسته و حرف آنها نباید نادیده گرفته شود و جلسات میان استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان با نمایندگان مجلس پی در پی برگزار شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان