رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا گنجینه هدایت ملت در برهه های حساس هستند، گفت: مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی روز پنجشنبه ۱۰ صبح در تالار مرکزی رشت و با ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ رضا رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا نقش مهمی در افزایش روحیه معنوی مردم در عرصه های مختلف دارند، اظهار کرد: شهدا با خون پاک خود چراغ راه هدایت ملت هستند لذا بر همه مسؤولان واجب است شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دهند. 

وی استان گیلان را یکی از ولایت مدارترین استان های کشور دانست و گفت: اولین شهید استاندار کشور و وجود پنج شهید حادثه شهدای هفتم تیر نشانه های ولایتمداری مردم این استان است که در برهه های حساس از آرمان های این نظام مقدس دفاع کردند. 

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی در استان گیلان افزود: مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی روز پنجشنبه ۱۰ صبح در تالار مرکزی رشت و با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود. 

رنجبر با تاکید بر لزوم توجه به پاسداشت خون پاک شهیدان در کشور به ویژه شهدای کارمند در استان بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته مراسم گلباران و عطرافشانی محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی ساعت ۷:۳۰ روز پنجشنبه با حضور مسؤولان استانی و کشوری و مردم برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه خانواده شهدا گنجینه هدایت ملت در برهه های حساس هستند، تصریح کرد: مقرر شد خانواده شهیدان انصاری و نورانی بعد از مراسم سالگرد شهادت، با نماینده عالی دولت در استان گیلان دیدار کنند. 

به گفته رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، برگزاری نمایشگاه عکس ویژه شهیدان انصاری و نورانی در محل شهادت و پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت، تحلیل از خانواده شهدای بخشدار و فرماندار استان گیلان شهیدان کریمی و خیرخواه، برنامه شب شعر و مناجات خانی و اجرای سرور ویژه شهیدان انصاری و نورانی از جمله دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی در استان گیلان است. 

رنجبر برگزاری میز خدمت را یکی از اقدامات قابل توجه مسؤولان در جمهوری اسلامی دانست و گفت: تصمیم بر این است تا میز خدمت مسؤولان در نمازهای جمعه و مناطق محروم و کم برخودار در استان گیلان برپا شود. 

وی با تاکید بر لزوم پرورش نیروهایی در طراز شهیدان انصاری و نورانی در کشور افزود: با پرورش نیروهایی به مانند شهیدان انصاری و نورانی می توان به آینده جمهوری اسلامی پایدار بود لذا و در همین راستا دوره آموزشی مدیریتی ویژه مدیران استان و با عنوان شیوه سبک مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی در استان گیلان برگرار خواهد شد. 

به گزارش فارس، همچین مراسم گرامیداشت یادواره شهیدان انصاری و نورانی ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در مسجد صیدر محله شهرستان رودسر و ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در مسجد جامع لنگرود برگزارمی شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان