لنگرنیوز | سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور در جمع خبرنگاران مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی برشمرد و اظهار کرد: از آنجایی که پدیده شوم قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات مالی محسوب می‌شود، پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.



به گفته وی، ماموران پلیس لنگرود پس از اطلاع از وجود تعدادی لوازم خانگی قاچاق در انبار یک واحد صنفی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه پس از اقدامات فنی صورت گرفته صحت خبر محرز و محل نگهداری لوازم قاچاق شناسایی شد، تصریح کرد: پلیس با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام و ۷ دستگاه تلویزون ال‌ای‌دی قاچاق در بازرسی از این مکان کشف شد که کارشناسان ارزش این کشفیات را یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.



سرخوش‌پور با بیان اینکه متهم ۴۲ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان