لنگرنیوز | رئیس اداره دامپزشکی شهرستان لنگرود از کشف و ضبط 1530 کیلوگرم آلایش دامی غیر بهداشتی از یک واحد سردخانه غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

منصور شجاع با اعلام این خبر افزود: پیرو گزارشات واصله مردمی مبنی تخلف بهداشتی در یکی از منازل مسکونی این شهرستان، بازرسین بهداشتی اداره دامپزشکی با همکاری پرسنل محترم نیروی انتظامی و نماینده اداره صمت، طی هماهنگی با مرجع قضایی شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های بعمل آمده موفق به کشف و ضبط مقدار 1530 کیلو گرم آلایش دامی فاسد و غیر بهداشتی شدند.

وی اظهار کرد: محموله ضبطی بدلیل غیرقابل مصرف بودن انسانی از چرخه مصرف خارج و مالک سردخانه غیر مجاز  به همراه دو کارگر ایشان با دستور دادستان محترم شهرستان دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان لنگرود از شهروندان خواست: با توجه به حساسیت مسائل بهداشتی و ضرورت توجه ویژه به موضوع، فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید فرآورده های فاقد هویت بهداشتی (تاریخ تولید و انقضاء) خودداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در خصوص عرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی مراتب را به شماره تماس 42564230 اطلاع رسانی نمایند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان