رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام باید برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود، گفت: فضا برای تعاملات رسانه ای فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح شنبه در دیدار با مسئول سازمان بسیج رسانه کشور یکی از وظایف رسانه های داخلی را خنثی کردن توطئه های رسانه ای دشمنان دانست و افزود: بسیج رسانه استان گیلان به خوبی به وظایف خود در عرصه رسانه عمل می کند.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای تعاملات رسانه ای در سطح استان گیلان، گفت: رسانه ها با هر گرایشی باید با هم تعامل داشته باشند و این موضوع در گیلان محقق شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید دستاوردهای نظام برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود، ادامه داد: تعامل میان اصحاب رسانه منجر به بازگویی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به تمام اقشار مردم در کشور می شود.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه استفاده از بسیج می تواند بسیاری از بحران های موجود در جامعه را برطرف کند، گفت: بسیج عصاره مردم است و در این خصوص به ویژه در حوزه رسانه باید یک ساختار سازی مناسب انجام شود زیرا جنگ امروز جنگ روایت ها است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان