مسوول سازمان بسیج رسانه کشور از تشکیل قرارگاه رسانه ای در سطح کشور خبر داد و گفت: کاروان و قرارگاه رسانه ای با محوریت صدا و سیما با عنوان سفیران حاج قاسم در راستای امید بخشی در سطح کشور انجام می شود که ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس محمدیان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در سالن اجتماعات صدا و سیما این استان با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه یکی از سازمان های قشری مهم در سطح کشور است، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه یکی از کارآمدترین رده های قشری از لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیج است که باید به آن توجه شود. 

وی با تاکید بر لزوم توجه رسانه های کشور به منویات مقام معظم رهبری گفت: در راستای منویات ایشان بسیج رسانه حداکثر بهره برای خدمت به انقلاب را برده و این روند ادامه دار خواهد بود. 

مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور یکی از خواسته های مهم انقلاب را رسانه و صدا و سیما دانست و بیان کرد: 
مرجعیت افکار عمومی در کشور رسانه بوده و باید پیوند این مرجعیت با محوریت صدا و سیما در سطح کشور انجام شود. 

محمدیان از تشکیل قرارگاه رسانه ای در سطح کشور خبر داد و افزود: کاروان و قرارگاه رسانه ای با محوریت صدا و سیما با عنوان سفیران حاج قاسم در راستای امید بخشی در سطح کشور انجام می شود که هدفش باز تعریف دستاوردهای انقلاب اسلامی در این کشور است. 

وی با بیان اینکه صدا و سیما نقش بسیار مهمی در مقابله با امپراطوری رسانه ای دارد، گفت: رسانه های بیگانه با تولید محتوا سعی دارد همواره ذائقه مردم را تغییر دهد بنابراین در این شرایط سخت نقش صدا و سیما در برهم زدن این برنامه بسیار مهم و تاثیرگذار است. 

به گفته مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور، تمامی کانال ها در فضای مجازی و رسانه های کشور به شرط رعایت اخلاق و صحت در اخبار مورد حمایت سازمان بسیج رسانه کشور خواهند بود. 

محمدیان اجرای آفند در جبهه رسانه را نیازمند تربیت نیرو در تراز جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: با وجود تلاش های صورت گرفته در روند ریل گذاری جبهه رسانه انقلاب با مشکلاتی مواجه هستیم و در همین راستا بسیج رسانه نسبت به تشکیل جبهه رسانه ای نیاز انقلاب اقدام کرده است. 

وی با بیان اینکه گیلان یکی از استان های مهم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری است، گفت: گیلان پرچمدار مبارزه با ظلم با استفاده از ابزار رسانه در کشور بوده و بر همین اساس به عنوان پایلوت تشکیل جبهه واحد رسانه ای در کشور معرفی شده است. 

بخشی از نمایندگان مجلس با ظرفیت بسیج رسانه آشنا نیستند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج رسانه یک ظرفیت بالقوه در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: بخشی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنوز با ظرفیت بسیج رسانه در کشور آشنا نیستند لذا اگر از این ظرفیت آگاه شوند بسیار می تواند به پرورش نیرو رسانه در طراز انقلاب اسلامی کمک کند. 

سید کاظم دلخوش با تاکید بر افزایش ارتباط میان بسیج و مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط بسیج رسانه کشور با مجلس شورای اسلامی باید بیشتر شود لذا اگر بسیج رسانه سعی دارد ردیف بودجه خود را افزایش دهد باید اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه این ظرفیت را دارد که یک ردیف بودجه مستقل داشته باشد، افزود: از سازمان بسیج رسانه کشور درخواست دارم با ارسال نامه به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق درخواست افزایش ردیف بودجه را داشته باشد زیرا تقویت این جبهه از جریان انقلاب بسیار به افزایش امیدافزایی در جامعه کمک می کند. 

سرود سلام فرمانده نشان داد که کار فاخر موجب خنثی سازی هدف دشمن می شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه اتکا به مردم و بسیج در هر حوزه ای منجر به موفقیت می شود، اظهار کرد: حقیقتا منسجم ترین سیستمی که می تواند اقشار مختلف مردم را مدیریت کند بسیج و به ویژه بسیج رسانه است.

محمد باقرزاده با قدردانی از زحمات سازمان بسیج رسانه در استان گیلان گفت: اصحاب رسانه در استان گیلان خود را جزئی از سازمان بسیج رسانه در استان گیلان می دانند. 

وی عمق وجود مردم را آمیخته با دین و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: استکبار سعی دارد وحدت و اتحاد میان ملت و جمهوری اسلامی را کاهش دهد ولی سرود سلام فرمانده نشان داد که اگر کارهای فاخر توسط متولیان فرهنگی و رسانه ها ساخته شود بسیار به خنثی سازی هدف شوم دشمن جلوگیری می کند. 

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گیلان، صدا و سیمای مراکز استان ها موظف هستند به عنوان قرارگاه فرهنگی در خدمت استان مربوط به خود باشند که این امر در استان گیلان به خوبی محقق شده است. 

باقرزاده نقش انسجام میان رسانه های جریان انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: جبهه انقلاب اسلامی در بعد رسانه باید هم افزا و هم پوشانی داشته باشند تا بتوان به موفقیت های روز افزون رسید. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان