مدیر تیم های ملی اسنوکر ضمن ابراز رضایت از روند اردویی تیم های اعزامی به مسابقات جهانی رومانی آمادگی ورزشکاران حاضر در اردو گفت که آنها آماده دفاع از عناوین خود در این رقابت ها هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، سعید ابولسانی با اشاره به در پیش بودن مسابقات اسنوکر زیر ۱۶، زیر ۱۸ و زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان در رومانی و حضور نمایندگان ایران در این رقابت ها، در مورد شرایط آنها توضیح داد.

وی گفت: مسابقات در سه رده سنی آقایان برگزار می شود و ایران در هر سه بخش آقایان نماینده خواهد داشت.

ابولسانی با بیان اینکه ایران با حداکثر چهار سهمیه (ورزشکار) در هر رده سنی می تواند راهی مسابقات شود، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات جهانی اسنوکر ۱۵ توپ، شروین امیدوار، سید عرشیا خازنی و میلاد پورعلی دره چی در رده سنی زیر ۲۱ سال و شاهین سبزی، محمد بن رشید و سید ارسلان باقری و یزدان مکرم در رده زیر ۱۸ سال حضور پیدا می کنند.

مدیر تیم های ملی اسنوکر با یادآوری اینکه ۲۸ مردادماه زمان اعزام تیم ایران به مسابقات جهانی رومانی است، ادامه داد: بررسی وضعیت اردونشینان در قالب رقابت های انتخابی و درون اردویی برای تیم های زیر ۱۶ سال، زیر ۱۸ سال و زیر ۲۱ سال آقایان ادامه دارد.

وی که هدایت تیم اسنوکر زیر ۲۱ سال آقایان را بر عهده دارد در مجموع از وضعیت اردونشینان ابراز رضایت کرد و گفت که امیدوارم که اسنوکربازهای اعزامی به مسابقات جهانی رومانی بتوانند مثل همیشه عملکرد درخشانی داشته و از عناوین جهانی ایران دفاع کنند.

ابولسانی گفت: اسنوکربازهای ایران همواره از ورزشکاران مدال آور در مسابقات مختلف بوده اند طوریکه از سال ۸۴ تا به امروز بیش از ۱۰۰ مدال آسیایی و جهانی در تمام رده ها به نام اسنوکر ایران ثبت شده است. در حال حاضر ایران در بخش مردان صاحب جایگاه دوم جهان است و در بخش بانوان هم جایگاه ۹ جهان را در اختیار دارد. حضور در مسابقات جهانی رومانی هم با هدف تکرار مدال آوری و دفاع از عناوین همیشگی انجام می شود. ورزشکاران حاضر در اردو که هر یک شانس همراهی تیم را دارند هم نسبت به این مهم مصمم هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان