داماش گیلان پس از پیروزی مقابل دارایی تهران نیمی از راه صعود را طی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دیدار رفت فینال پلی آف لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور، داماش گیلان در استادیوم سردارجنگل رشت و حضور ۱۰ هزار هوادارش، پذیرای دارایی تهران بود که در نهایت توانست این تیم را با دو گل شکست دهد. 

گل های داماش در این دیدار را سعید طالبی در دقیقه ۴۵ و راستین خرمدل در دقیقه ۲+۴۷ به ثمر رساندند. 

دیدار برگشت دو تیم از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۳ مرداد در استادیوم غدیر تهران برگزار خواهد شد. داماش در صورت پیروزی در مجموع دو دیدار راهی لیگ دو فصل آینده فوتبال ایران خواهد شد. 

لازم به ذکر است، طبق اعلام باشگاه داماش تمهیداتی برای اعزام هواداران داماش به استادیوم غدیر درنظر گرفته شده است که قرار است به زودی از سوی این باشگاه اعلام شود. 

سرمربی داماش در این دیدار، عرفان قلعه نویی، مهرام دامادی، رضا امیدی، سامان فرزام پور، پژمان نجات، سیامک علیزاده، مهرگان گلبرگ (رضا زاهدتبار از ۶۴)، امید کلانتر (محمد طالبی از ۶۳)، راستین خرمدل (امیر محمد سیمان پور از ۴۶)، سعید طالبی، مسعود نوری (آرمان آبسالان از ۵۷ و محمد غلامی از ۸۳) را در ترکیب تیم قرار داده بود. 

درحاشیه: 

با توجه به اینکه زمان مسابقه در روز پنجشنبه سی دقیقه به جلو منتقل شد، هواداران با تاخیر وارد استادیوم شدند. بیش از ده هزار هوادار داماش از این دیدار استقبال کردند و به مانند همیشه طوفانی به تشویق تیم محبوب خود پرداختند. 

داماش در این دیدار از لباس های جدیدی استفاده کرد. 

به دلیل حضور تعداد بالای هواداران، اینترنت استادیوم کشش لازم را برای کاربران نداشت و این مسئله باعث شده بود که پخش لایو مسابقه نیز دچار کیفیت کم باشد. 

باشگاه داماش دراین بازی قصد داشت تا از هلی شات استفاده کند اما این موضوع با ممانعت مواجه شد. 

نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان در استادیوم حضور داشت و این مسئله موجب تذکر بیشتر به عکاسان شده بود تا در پشت دروازه حضور نداشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان