رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه والدین باید آداب اسلامی را به فرزندان خود بیاموزند، گفت: دعا کردن و عبادات دینی را به فرزندان خود یاد دهید و آنها را با اهل بیت آشنا کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح جمعه در مراسم شیرخوارگان حسینی مصلی رشت با بیان اینکه فرزند نعمت خداوند است، اظهار کرد: قدردان حضور فرزندان خود در چنین مراسمی باشید چرا که فرزند امیدی برای پدر و مادر است و هر غمی که فرزند داشته باشد دو برابر آن به والدینش متحمل می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مادران به سبب زحمتی که برای فرزند خود می کشند به رنج مادر بودن آگاه می شوند، افزود: داشتن بچه سالم و صالح نعمت خداوند است و باید قدردان و شکرگزار آن بود.

وی با تاکید بر اینکه تربیت فرزندان سخت تر از دوران حمل و وضع است، تصریح کرد: تربیت فرزندانی که در آینده فرد سالمی برای جامعه باشد معراج آن فرد است که توسط مادران انجام می گیرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه جامعه امروز ما به سمت پیری می رود، بیان کرد: در اسلام فرزند آوری یک ارزش است و طبق علم روانشناسی اسلامی دیر بچه دار شدن هفت هشت عارضه بد برای خانواده دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه فرزند زیاد از نظر روحی و روانی و عاطفی سالم تر هستند، عنوان کرد: به فرزندان خود زیاد محبت کنید و با آنها صحبت کنید و به صحبت های او نیز گوش کنید.

وی با بیان اینکه والدین باید آداب اسلامی را به فرزندان خود بیاموزند، گفت: دعا کردن و عبادات دینی را به فرزندان خود بیاموزید و آنها را با اهل بیت آشنا کنید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان