رونمایی از ساعت هوشمند جدید سامسونگ

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۱۰:۴۷ چاپ کد خبر: 176350
ایتنا - ساعت جدید سامسونگ ممکن است در رویداد رونمایی مرداد معرفی شود.


 Galaxy Z Flip 4 و Z Fold 4 تنها دستگاه‌های سامسونگ نیستند که انتظار داریم در رویداد رونمایی بعدی این شرکت در 10 آگوست (مرداد) ببینیم، در این رویداد احتمالاً جانشین گلکسی واچ 4 نیز معرفی شود. شایعه شده است که گلکسی واچ 5 نامیده می شود، ساعت هوشمند آینده ممکن است دارای جدیدترین نسخه نرم افزار Wear OS باشد که سامسونگ و گوگل با هم ساخته اند.

شایعات زیادی دربارۀ ساعت هوشمند جدید سامسونگ وجود دارد که اگر صحت داشته باشد، باید امید داشت که گلکسی واچ 5 یک نقص بزرگ در ساعت‌های هوشمند را رفع کند. عمر باتری، نقصی است که انتظار رفع آن را بعد از معرفی ساعت جدید هوشمند سامسونگ داریم.

سامسونگ حتی یک کلمه در مورد برنامه های ساعت هوشمند بعدی خود نگفته است اگرچه این شرکت معمولاً در ماه آگوست محصولات پوشیدنی جدید خود را معرفی می کند با این حال انتظار داریم گوشی‌های تاشو جدیدی معرفی شوند. در واقع، برای تشویق مردم به رزرو زودهنگام گوشی‌های خود، از 19 جولای تا 10 آگوست، سامسونگ فهرست گسترده‌ای از تخفیف‌ها را بر اساس بسته‌های مختلف ارائه می‌کند، از حداکثر 200 دلار تخفیف برای کسانی که گوشی، ساعت و جوانه گلکسی را رزرو می‌کنند. فقط برای رزرو گلکسی جوانه ها به حداقل 30 دلار تخفیف می رسد. اگرچه این می‌تواند اشاره‌ای به آنچه در رونمایی می‌آید باشد، این صرفه‌جویی می‌تواند برای مدل‌های قدیمی‌تر Galaxy Watch یا Galaxy Buds اعمال شود.

شارژر سریع‌تر
گلکسی واچ 5 ممکن است با یک شارژر 10 واتی سریع‌تر عرضه شود که از شارژر 5 واتی که با ساعت‌های قبلی سامسونگ عرضه شده بود بیشتر است. تصویری از یک شارژر ادعایی 10 واتی گلکسی واچ 5 در تاریخ 1 آگوست (h/t BGR) در حساب توییتر SnoopyTech ظاهر شد و طبق گزارش ها می تواند در 30 دقیقه به 45 درصد شارژ برسد.

شارژ سریعتر به یک ویژگی برجسته در چندین ساعت هوشمند تبدیل شده است، از جمله در Apple Watch Series 7 و Fossil Gen 6. این از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا ساعت ها نیز به ابزارهای ردیابی خواب تبدیل شده اند و اوایل امسال سامسونگ سیستم Sleep Animals خود را برای رتبه بندی معرفی کرد. منظور کیفیت خواب هنگام استفاده از گلکسی واچ 4 است. 
 
باتری بزرگتر از گلکسی واچ 4
یکی از معایب گلکسی واچ 4 عمر باتری نسبتا کوتاه آن است که معمولا بین یک تا دو روز دوام می آورد. این احتمال وجود دارد که با Galaxy Watch 5 تغییر کند. وبلاگ فنی Sam Mobile ادعا می کند که یک پرونده نظارتی پیدا کرده است که نشان می دهد اندازه 40 میلی متری Galaxy Watch 5 ظرفیت باتری کمی بالاتر از Galaxy Watch 4 خواهد داشت.

عمر باتری طولانی‌تر گلکسی واچ 5 را به یک ردیاب خواب با قابلیت‌تر تبدیل می‌کند، زیرا ممکن است مجبور نباشید آن را هر شب شارژ کنید. همچنین به سامسونگ کمک می کند تا از این نظر به Fitbit برسد، زیرا ساعت های Sense و Versa 3 آن می توانند چندین روز با یک بار شارژ دوام بیاورند. عمر باتری یکی از بزرگترین کاستی‌‌های گلکسی واچ 4 در طول آزمایش CNET بود، بنابراین بهبود آن یک تغییر خوشایند خواهد بود.

اندازه‌گیری دمای بدن انسان با ساعت جدید سامسونگ
پایگاه سی نت تصریح می‌کند که گلکسی واچ 4 در حال حاضر می تواند معیارهایی مانند ترکیب بدن، سطح اکسیژن خون و ضربان قلب شما را کنترل کند. به گزارش خبرگزاری کره ای ETNews، سامسونگ ممکن است با افزودن قابلیت اندازه گیری دمای بدن به گلکسی واچ 5، جاه طلبی های سلامت خود را افزایش دهد. این گزارش جزییات زیادی ارائه نمی کند، به جز اینکه می گوید سامسونگ فناوری ابداع کرده است که می تواند دمای بدن را تا حد امکان دقیق اندازه گیری کند.

اما مینگ چی کو، تحلیلگر TF International Securities، که به دلیل پیش‌بینی‌های محصولات اپل مشهور است، این پیشرفت را مورد تردید قرار داده است. او پیشنهاد کرد "محدودیت های الگوریتم" می تواند سامسونگ را از آوردن این ویژگی به گلکسی واچ 5 باز دارد.

البته سنجش دما برای ابزارهای پوشیدنی چیز جدیدی نیست. حلقه سلامتی Oura با همین نام می تواند دما را از انگشت شما اندازه گیری کند تا به تشخیص تغییراتی که ممکن است در بدن شما رخ دهد کمک کند. دستگاه های Fitbit مانند Sense و Versa 3 نیز می توانند دما را تشخیص دهند.

دما سنج
اگر سامسونگ حسگر دما را به ساعت هوشمند بعدی خود اضافه کند، نشانه دیگری از این خواهد بود که پوشیدنی ها به دستگاه های بهداشتی و سلامتی جامع تبدیل شده اند. معیارهایی مانند اندازه گیری اشباع اکسیژن خون اکنون در پوشیدنی های اپل، فیت بیت، سامسونگ و گارمین نسبتاً رایج است.

سامسونگ ممکن است مدل کلاسیک را کنار بگذارد
گلکسی واچ 4 در نسخه های استاندارد و کلاسیک عرضه می شود، اما این ممکن است با گلکسی واچ 5 تغییر کند. به گفته سام موبایل، در عوض، سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را عرضه خواهد کرد. طبق گزارش ها، گلکسی واچ 5 معمولی در دو اندازه عرضه می شود، در حالی که نسخه پرو ممکن است به یک اندازه محدود شود.

افشاگر برجسته ایوان بلاس همچنین پیشنهاد کرد که ساعت بعدی سامسونگ در یک مدل استاندارد و "حرفه ای" عرضه خواهد شد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان