مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران به تاسی از حضرت زینب (س) آگاهی رسان و روشنگر هستند و در این طریق، عمر خویش را مصروف خبررسانی صادقانه می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام یعقوبعلی نظری به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

سلام بر محمد (ص) که پیام آور نباالعظیم برای انسان هاست. سلام بر حسین (ع) که زنده کننده پیام جدش تا قیامت است و سلام بر زینب (س)، پیام آور عاشورا است.

عاشورای حسینی امسال مصادف شده است با ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، روزی که یادآور تلاش ها و مجاهدت های فراوان مؤمنان به آگاهی و اطلاع رسانی است. خبرنگاران به تاسی از حضرت زینب (س) آگاهی رسان و روشنگر هستند و در این طریق، عمر خویش را مصروف خبررسانی صادقانه می کنند.

بزرگداشت روز خبرنگار در حقیقت گرامیداشت ابعاد پیامبرگونه حیات بشری است و تکریم و تمجید از این حرفه مبارک، در چنین روزی، حداقل وظیفه ای است که در قبال نقش باعظمت و تأثیرگذار خبرنگاران و انتشاردهندگان واقعیات و حقایق اسلام و انقلاب اسلامی داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، از تمامی دست اندرکاران و فعالان این حوزه مبارک به ویژه در خراسان رضوی قدردانی نموده و امیدوارم تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری روز به روز نقش مؤثرتری را در جهاد تبیین و مقابله با تهاجم فرهنگی ایفا نمائید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان