مشهد ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را که مصادف با روز شهادت سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین بود، گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین زاده در پیامی با عنوان «خبرنگار عاشورا» ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را که مصادف شده است با روز شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گرامیداشت. در متن پیام محمد حسین زاده آمده است:

عمرسعد آنگاه اولین تیر را به سوی سپاه حسین (ع) انداخت؛ لشکرش را گواه گرفت که خبر را به نزد ابن زیاد و یزید ببرند که او تیر اول را روانه کرده است.

آری آنچه امروز از عاشورا به دست ما رسیده است، فقط گزارش وقایع از سوی جبهه ی حق نبوده است که جبهه ی یزیدیان هم تلاش هایی بسیار برای وارونه نشان دادن حقایق انجام داده اند.

اول خبرنگار جبهه ی حق زینب کبری سلام الله علیه است که نه فقط راوی وقایع بود که مهم تر از آن تبیین گر قیام بود

کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود

خبرنگار جبهه حق کارش سخت تر و بار وظیفه اش سنگین تر است.

وقتی امیرالمومنین در مسجد کوفه ضربت خورد، خبر که به شام رسید؛ مردم از ضربت خوردن علی تعجب نکردند؛ از نماز خواندنش تعجب کردند!

یعنی رسانه بنی امیه چنان فضاسازی کرده بود که مردم گمان نمی کردند علی هم نماز بخواند!

اینجاست که زینب باید هم خبر ببرد برای مردم کوفه و شام و هم با تبیین تارهای شبهه و دروغ و تزویر رسانه های بنی امیه را از هم بگسلد.

اجر و مقام خبرنگار جبهه حق به همین جنگیدن و استقامت است که بتواند از کودک یمنی و فلسطینی در مقابل رسانه ی وهابی و صهیونیستی دفاع کند و اجازه ندهد دشمنان بشریت اینچنین ریختن خون انسان های بیگناه را توجیه کنند.

در جریان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، خبرنگاران ایران عزیز بارها این آزادگی را به رخ جهانیان کشاندند و ان شالله به همت ایشان قدرت پوشالی رسانه های بنی امیه امروز هم با سلاح تبیین و روشنگری ایشان از هم شکسته خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان