رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ با رویکرد جهاد تبیین انجام شود، گفت: در گیلان با وجود رویکردهای جدید تا رسیدن به تراز انقلاب اسلامی نیازمند تلاش بیشتر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی عصر سه شنبه در جلسه هم اندیشی عهد جهاد در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سازماندهی نهضت تبلیغ از جدی ترین وظایف روحانیون است، اظهار کرد: نهضت تبلیغات در گیلان با وجود رویکردهای جدیدی که برای آن پیش بینی شده اما تا رسیدن به تراز انقلاب اسلامی نیاز به تلاش بیشتر دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ باید با رویکرد جهاد تبیین انجام شود، افزود: کار تبلیغ در گیلان با محدودیت های شدیدی همراه است لذا باید با جدیت بیشتری در این حوزه کار کرد.

وی با بیان اینکه نهضت تبلیغ نباید با رویکرد قدیمی و نگاه به گذشته همراه باشد گفت: برخی نقاط قوت تبلیغ در گذشته با توجه به تهاجم فرهنگی و سبک زندگی جدید و فضای مدیریتی تبلیغ به معنای عام فرق کرده است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه نهضت تبلیغ در تراز انقلاب اسلامی به امر ولی فقیه در تحقق جهاد تبیین صورت می پذیرد بیان کرد: باید برای تبلیغ در ایام محرم و صفر برنامه ریزی کنیم و نقاط ضعف موجود نیز آسیب شناسی شود.

گفتنی است که حاضران در این جلسه درباره موضوعاتی مانند مشکل اسکان مبلغان، عدم برگزاری نماز جماعت صبح در اکثر مساجد گیلان، ضرورت گفتگو درباره آسیب های فرهنگی استان و یافتن راهکار مناسب برای آن و ضرورت بهره گیری از ظرفیت طلبه های جوان استان برای حل مشکلات فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان