تشکیل ۱۲۲ پرونده قاچاق کالا در گیلان

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۱۵:۴۰ چاپ کد خبر: 176556
مدیرکل سازمان صمت گیلان با اشاره به تشکیل بیش از ۱۰۰ پرونده قاچاق کالا در گیلان از ابتدای سال تاکنون گفت: با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون ۱۲۲ پرونده قاچاق کالا در گیلان به ارزش ۱۰۵ میلیارد ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از اهداف سازمان صمت در استان گیلان است، اظهار کرد: همواره بعد از التهابات بازار عده ای از سودجویان به دنبال قاچاق و سوءاستفاده از شرایط موجود هستند لذا سازمان صمت از تمام امکانات خود برای مبارزه با قاچاق استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به تشکیل بیش از ۱۰۰ پرونده قاچاق کالا در گیلان از ابتدای سال تاکنون افزود: با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون ۱۲۲ پرونده قاچاق کالا در گیلان  به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

مدیرکل سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم توجه به برخورد جدی با قاچاق در استان گیلان بیان کرد: بر اساس آمار در سال جدید پنج هزار و ۴۶ مورد بازرسی در استان انجام شده است که این بازرسی ها منجر به تشکیل ۱۲۲ پرونده قاچاق کالا شده است.

پورحیدری داشتن کد رهگیری و شناسه کالا را یک اصل در تولید کالا دانست و افزود: هر کالای بدون کد رهگیری و شناسه کالا در بازار به عنوان کالای قاچاق محسوب و جمع آوری می شود.

وی با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالای لوازم یدکی یک اقدام بسیار مهم در استان گیلان است، گفت:۵۳ قلم کالا مشمول طرح جمع آوری قاچاق لوازم یدکی در استان است و در صورت قاچاق به شدت با خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان