انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با گلایه از عدم حضور هواداران این تیم در بازی مقابل استقلال گفت: بازیکنانم بسیار با انگیزه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع عصر چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران اظهار کرد: خوشحالم که بعد از مدتها به لیگ برتر برگشتیم ولی جای هواداران ملوان در بازی فردا خالی است.

وی افزود: پس از تحمل مدت ها سختی و حمایت همه جانبه از تیم ملوان، حق هواداران بود که با حضور در ورزشگاه از بازی تیمشان لذت ببرند.

سرمربی ملوان بندر انزلی ادامه داد: با وجود اینکه زحمات زیادی برای بازسازی ورزشگاه انزلی کشیده شد اما شرایط برای حضور هواداران ملوان در بازی فردا مهیا نشد.

زارع با بیان اینکه بازی فردا برای هر دو تیم ملوان و استقلال سخت است، اضافه کرد: تیم استقلال تهران اختلاف زیادی از نظر سطح مالی و بازیکن با ملوان دارد و معتقدم بودجه های در نظر گرفته شده برای برخی از تیم ها بسیار بالاست.

وی ادامه داد: مبلغ قرارداد کل بازیکنان ملوان به اندازه قرارداد یک بازیکن از تیم های دیگر است ولی بازیکنانم بسیار باانگیزه بوده و اصلاً نا امید نیستیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی افزود: بازیکنانم در بازی فردا مقابل استقلال در زمین حرف های زیادی برای گفتن دارند.

زارع با بیان اینکه فوتبال ایران با مشکل مهاجم مواجه است گفت: باشگاه ملوان نیز به دنبال جذب مهاجم است.

وی در خصوص بازیکنان غایب تیم در بازی مقابل استقلال افزود: در بازی مقابل استقلال اکبر ایمانی، ایمان صادقی و سبحان پسندیده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان