مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان با صعود سه نماینده ایران به مرحله حذفی رده سنی زیر ۱۸ سال پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت های جهانی اسنوکر زیر ۱۸ سال از ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱ در بخارست آغاز شد و ترکیب تیم ایران در این مسابقات را محمد بن رشید، شاهین سبزی، سید ارسلان باقری، یزدان مکرم دری به سرمربیگری کامران شهلا و سرپرستی محمد محبی تشکیل می دهند.

در پایان دور گروهی این رقابت ها سه نماینده کشورمان ارسلان باقری، شاهین سبزی و یزدان مکرم به دور بعدی این رقابت ها راه پیدا کردند و محمد بن رشید از صعود به مرحله حذفی بازماند.


سید ارسلان باقری در گروه F رقابت های اسنوکر زیر ۱۸ ال موفق شد ابتدا فاریس المادان (عربستان) را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد و در ادامه نیکیتا بازیلوویچ (لتونی)، لاکشمی نارایانان سشادری (هند) را با نتایج یکسان ۳ بر صفر مغلوب کند تا به عنوان سرگروه به دور بعدی رقابت ها راه پیدا کند.

در گروه B این رقابت ها شاهین سبزی در نخستین گام با نتیجه ۳ بر یک در مقابل هوری پترونکو نماینده اوکراین مغلوب شد اما در ادامه موفق شد وایتلد بیستشتسکی (لهستان)، سیف سعید الزابی (امارات) و استیون واردراپر (اسکاتلند) را با نتایج مشابه ۳ بر صفر شکست دهد و به عنوان نفر دوم گروه راهی مرحله بعدی رقابت ها گردد.

یزدان مکرم دری دیگر نماینده زیر ۱۸ سال کشورمان در گروه H در بازی نخست در مقابل وان چون وانگ (هنگ کنگ) ۳ بر صفر شکست خورد اما در ادامه ماکسیم کاستوو (بلغارستان) را ۳ بر یک شکست داد و در آخرین بازی خود در مرحله گروهی هم رومن بلاکتیا (اوکراین) را ۳ بر صفر شکست داد و موفق شد از گروه خود صعود کند.

محمد بن رشید در گروه N در مقابل سریکانت گادا (هند) با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست پیدا کرد در ادامه ۳ بر ۲ مغلوب ماتیاس وندر میرن (بلژیک) شد و سپس مقابل رایان دیویس (ولز) نیز تن به شکست داد تا از صعود به مرحله بعدی مسابقات ناکام بماند.

در ادامه این رقابت ها شاهین سبزی با اریک ناگی از اوکراین رو به رو می شود و یزدان مکرم ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران با هوری پترونکو از کشور اوکراین مسابقه خواهد داد.

ارسلان باقری به دلیل سر گروهی به صورت مستقیم در جمع ۱۶ نفر برتر این مسابقات قرار گرفت و با برنده مسابقه نمایندگان ولز و هند دیدار خواهد کرد.

فینال این رقات ها ۳۱ مردادماه برگزار می گردد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان