به گزارش سرویس وبلاگستان لنگرنیوز ، مقتدر مظلوم در بروز رسانی خود نوشت :

 در جنگ نرم بزرگترین عامل تاثیرگذار در خانواده ، تلوزیون می باشد که تلوزیون ملی ما ، از این قاعده مسثنی نیست اما تاثیرات منفی آن بیشتر از تاثیرات مثبت آن هست .

نحوه عملکرد صدا و سیما را می توان با سوق پیدا کردن مردم به ماهواره و نتوانستن دولت برای کنترل این معضل مقایسه کرد تا جایی که وزیر فرهنگ و ارشاد اعتراف می کند که بیش از 70 درصد ایرانیان از ماهواره استفاده می کنند .

وقتی صدا و سیما درست عمل نمی کند و برنامه های جذابی برای خانواده پخش نمی کند مطمئنا افراد برای پرکردن خلاء در وجودشان که مشاهده برنامه های جذاب می باشد ، به ماهواره سوق پیدا می کنند .

شاید کسانی گویند که صدا و سیما حتی شبکه بین المللی به اسم آی فیلم (Ifilm) که مخاطب های زیادی را داراست ، دارد . . .


اما باید گفت که این شبکه تلوزیونی به دلیل ساخته نشدن برنامه های جدید که اکثر برنامه هایش به برنامه های بیست سال گذشته بر می گردد و حداکثر ، 10 درصد از برنامه های پخش شده در این شبکه تلوزیونی جدید و نو هستند .

خوب برسیم به اصل مطلب ؛ دشمن از این حفره و نقص استفاده می کند و طوری برنامه های خود را برنامه ریزی می کند که مناسب با علایق خانواده و افراد باشد و در خلال این برنامه ها ، اهداف خود را پیاده سازی می کند که امروزه در شهر های بزرگ و کوچک تاثیرات آنرا در محیط اجتماعی و خانواده می بینیم .

امروزه دیگر در بین سیر زیادی از زنان ، چادر معنایی ندارد چرا که استفاده از آنرا ، عقب ماندگی خطاب می کنند که این عامل از زمانی شروع شد که مردم از ماهواره استفاده کردند .

امروزه اگر از فرزندان دو سوال متفاوت پرسیده شود که یکی معرفی سریال های ماهواره و دیگری معرفی چندی از شهدای ایران ؛ مطمئنا و یقینا سوال اولی را بهتر جواب می دهند الا تعداد کمی از کودکان .

باشد که بتوانیم نفوذ این بی بند و باری و فقر فرهنگی توسط ماهواره و کم کاری از صدا و سیما را روزی جبران کنیم و بتوانیم آنرا کنترل و حل کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان